.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل و نصب مدیران بانکها در اختیار استانداران
استاندار مازندران با اشاره به افزایش اختیارات استانداران از سوی دولت اظهار داشت: به زودی از طریق دستورالعمل ابلاغی دولت، عزل و نصب مدیران بانکها در استان از طریق استانداران صورت می گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به افزایش اختیارات استانداران از سوی دولت اظهار داشت: به زودی از طریق دستورالعمل ابلاغی دولت، عزل و نصب مدیران بانکها در استان از طریق استانداران صورت می گیرد.

به گزارش مهر ، سید علی اکبر طاهایی ظهر شنبه در ستاد مدیریت بحران استان در استانداری ادامه داد: برخی دستورالعمل های و بخشنامه هایی از دستگاه های مرکزی به مدیران کل ابلاغ می شود که در صورت اجرا مشکلاتی برای مردم به وجود می آورد در این زمینه مدیران به گونه ای وارد عمل شوند کمترین اثرات منفی داشته باشد.
وی تصریح کرد: در مواردی که شخصا مسئولیتی را کتبا بر عهده می گیرم مدیران نگران دستگاه های مرکزی نباشند زیرا در صورت اعتراض آنان به عنوان استاندار از مدیران حمایت خواهم کرد و کلیه مسئولیت ها را خواهم پذیرفت.

طاهایی از افزایش اختیارات استانداران خبر داد و اظهار داشت: به زودی این اختیارات وسیع تر شده و حتی مدیران بانک ها نیز توسط استانداران عزل و نصب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق این روش کمرنگ شده است، خاطرنشان کرد: آب تخت کردن به عنوان پشتوانه آبی و مبارزه به کرم ساقه خوار تاثیر بسزایی دارد.
وی خواستار توجه کشاورزان به این امر شد و افزود: فرمانداران با اطلاع رسانی مناسب و جلسات مختلف دهیاران و شوراهای اسلامی روستا را در این خصوص آگاه کنند.

طاهایی همچنین در خصوص برطرف کردن مشکلات کشاورزان نیز گفت: نباید با تدوین سیاستهای غلط موجب سختی کشاورزان شد زیرا آنها به اندازه کافی با توجه به وجود برنج های خارجی در کشور دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی تاکنون حمایت های خوبی از کشاورزان داشته است بر افزایش این امر در سال آینده تاکید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قبادی 23 اسفند 1388
از آقای استاندار محترم باید پرسید جلسه ستاد مدیریت بحران استان بوده یا ابلاغ دستور العمل نحوه عزل و نصب مدیران بانکهای استان از ایشان و زیر مجموعه مدیریت بحران استان می پرسیم در جهت کاهش اثرات بحران های ناشی از حوادث طبیعی و انسان ساخت استان چه برنامه ای دارند شاید این موضوع مهم نیز در برنامه کاری مطالعاتی ایشان همچون سایر موارد مهم استان قرار دارد- برادر دلسوز وقت تنگ است چاره ای باید اندیشید
عبادی 26 اسفند 1388
امیدواریم که آقای استاندار از این اختیارات برای اصلاح امورات و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی استفاده نمایند . آقا می خواهد کاندید مجلس بشه همه امکانات دستگاه را .......
نا شناس 26 اسفند 1388
لطفا به اين رئيس بانكها بگوئيد ادب وشعور ونزاكت را به كارمند شان آموزش بدهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.